Pàgines

divendres, 12 de març del 2010

Badalona visions 15+quinze 1

Un cop inaugurada l'exposició i fins el 4 d'abril anirem penjant les obres i els poemes que formen part d'aquest projecte. Esperem que gaudiu tant com ho hem fet nosaltres durant tot el procés d’elaboració.
De totes les obres (visuals i poemes) s’ha fet una tirada de 100 exemplars numerats i firmats. Així que si us agrada alguna la podeu adquirir a preus populars (20€ la carpeta amb reproducció i poema) en les llibreries de la ciutat o enviant-nos un correu electrònic (
pontdelpetroli@yahoo.es)
Només ens queda donar les gràcies a tots els participants i els que han fet possible Badalona visions 15+quinze



La cortina vermella - Tomàs Sunyol














La cortina vermella

Podria semblar
que ets poca cosa
si no fos l’esclat
que revela el roig
de la teva estança.

Coloma Lleal



de la sèrie Indústria - Montserrat Rubio























Deixeu-me sola, callada,
i aniré amb el pensament
on no em torbin les rialles.
CLEMENTINA ARDERIU

Quan la gent, aquest monstre insistent que s'atansa
amb les velles consignes i amb tòpics antics,
(“sobreviure, tens fills, el treball, l'esperança ... “)
quan la gent m'abandoni en les mans dels amics;

quan, fidels, els amics que em vigilen, bolcant-se
amb amables paraules, en gestos bonics,
(l'abraçada, el silenci, la mà, la recança ... )
quan, cansats, també deixin el lloc els amics;

quan els fills, vulnerats per la dura escomesa,
poc a poc despertant del malson que han viscut,
iniciïn 1'oblit de cada hora malmesa,

tornarem a l'antiga unió que ens fou presa,
recobrada, per fi, la dual solitud:
tu, invisible; jo, atenta al record absolut.

Carme Guasch



El retorn d'Ulisses -Miquel Àngel Para






















El camí m’és destí
I caminar, endavant i cap amunt
és l’espiral del vol
que eleva la meva Voluntat.

No hi ha cap mur que pugui deturar-me
el nou intent.
I si el cos del meu cor es tanca a soledat
l’ocell novell assaja un niu més blau.
(En el raig infinit no l’espanta la nit).

Retornaré a l’Origen que m’espera
al final d’aquest viatge
per fondre’m com la cera
en l’abraçada immarcescible
del Foc d’Amor,
on caminar és l’únic equipatge.

Primitiva Reverter